Scriu si traiesc PoeVie!

joi, 25 iunie 2009

Scrisoare constanta la patrat


Scrisoare catre primul Iepuraş de pluş cu marsupiu pentru bileţele de dragoste primara.


Bitu,
Te pot iubi ca atunci când vedeam în tine un Zeu şi ca atunci când am vazut în tine un prost.

Omul e un Zeu şi un Prost în acelaşi timp.
Şi eu sunt Zeu...Si eu sunt un simplu om, prost. Asta nu îmi schimba fericirea şi iubirea.
Am înţeles subit ca Iubirea e singura constanta pe lumea asta...la fel ca lumina şi daca vrei sa “stai” odata cu ea....sa rezolvi relativitatea lui Enstein trebuie sa o ridici la patrat!
Zeii se iubesc, sunt însaşi îubirea! Oamenii Urasc.....sunt Proşti....aleg asta.....
Daca tu eşti ZEU şi eu sunt adesea proasta ca nu te mai recunosc. Daca nu eşti ZEU eşti prost ca te dai ceea ce nu eşti!
Zeii IUBESC!
Proştii URASC!

Când îmi vei vorbi despre iubire cu limbajul iubirii voi înţelege. E singurul libaj pe care îl mai înţeleg.
Când vorbesc în limbajul de dincolo de iubire, eu sunt PROASTĂ ca nu înţeleg ca nu aşa ma poţi înţelege în esenţa.

Înţelegi ceva?
Nu din acest bileţel pus noaptea la 3 în pantof…deşi nu e Moş Nicolae…, din Viaţa, din Iubire, din TINE?
Asta e un mesaj pentru un iepuraş de care am uitat de mult...pastreaza-l, numeroteaza-l....
Ţi-am spus ca numai proştii uita frumuseţea, nimicurile esenţiale, simplitatea?
Numai Dumnezeii, Zeii....îşi pot aduce aminte esenţele chiar daca au fost proşti şi le-au uitat o clipa.
Dumnezeii pot sa îşi aminteasca şi sa renasca frumosul......e dansul în spirala...în ADN....împrejur.
Mi-am amintit ca eşti cel mai frumos vis al meu din mine.
Poate ca eşti Dumnezeu?
Tu ce îţi aminteşti ca eşti?
Pune raspunsul in iepuras...

3 comentarii:

Şerban Tomşa spunea...

Cuvintele dumneavoastră emană o infinită şi fascinantă feminitate... Ca parfumul florilor de salcâm sau de tei, ca lumina selenară... Şi puternică precum mareele...

CoraSand spunea...

sunt cuvinte cu inima in ele...nu am nici un merit...ma bucr ca oamenii mai simt....

Dan Radu Paraschivescu spunea...

oamenii percep cuvintele....

mai rar jocul cuvinbtelor descrie si spiritul...sau feelingul celui care scrie.... mai rar descriem stari prin cuvinte.... sau emanam....

mai degraba ne-am deprins in a scrie lucruri frumoase, profunde, si simpatice....

sa-l ai pe vino=-ncoa in scris... e una....

sa fi ceeace scrii?

rara avis cora...

numai bune