Scriu si traiesc PoeVie!

marți, 8 decembrie 2009

dar din dar

A trecut si evenimentul...s-a potolit si focul , s-au asezat si lucrurile. Multumesc cu toate cuvintele si cu tacerile dintre cuvinte celor ce au veit la lansare, partenerilor si sponsorilor... As fi incantata sa mi se spuna impresia sincera despre eveniment. A fost o munca de echipa. Un concept nou, un experiment pentru Romania, lansare de carte fara autor in prim plan.
CONTEAZA OPERA NU AUTORUL! voi sustine mereu acest concept.
Eu mi-am facut o evaluare. Prinde sau nu la noi asa ceva? A fost efectul scontat sau nu....astept pareri.
Au fost multi bani bagati in acest proiect. Cred ca s-a vazut! A meritat sau nu? Cartile sunt bune, spun criticii si cititorii, aparent carnale, simple..dar..cu miez. Astept parerile cititorilor, nesubiective.
Am fost intrebata unde se gasesc de cumparat. In acest moment doar in trei locuri. Direct prin comenzi la adresa de mail de pe acest site , la adresa unui partenerimportant de proiect, catalin lungu, www.catalinlungu.com, si la editura Semne. Pretul unei carti este de bun simt, 15 roni, dar se cumpara la pachet ca asa au fost concepute, deci 30 de ron, plus taxe curier. Pot fi un cadou frumos! Plata se face ramburs, in momentul sosirii cartilor.... Mai multe amanunte le primiti pe mail. Din ianuaria vor fi in toata reteaua librariilor Carturesti. Va fi si o noua lansare cu aceasta ocazie.Vor fi invitati noi, alaturi de cei deja cunoscuti, Madalin Voicu, criticul Valentin Protopopescu, Mihiai Lungeanu, Laura Bandila, Catalin Lungu carora le multumesc cu drag.Le multumesc din suflet artistilor din echipa. Participarea lor m-a onorat. Va voi tine la curent. Se preconizeaza niste lansari si in tara.Fundatia CRED se ocupa de acest lucru.
Imi e greu sa "vand sfintenie pe bani" , dar sunt reguli editoriale, cu care incep sa ma acomodez.

Cu tare drag si recunostinta
Cora Sand

Niciun comentariu: