Scriu si traiesc PoeVie!

marți, 31 martie 2009

Doua Flori si un sfert



-Buna dimineata soare-barbat!
-Pleaca ploaie, nu ma baga in seamna!
Unde e pasta de dinti din baia mea?
-A luat-o copilul pentru un experiment la scoala, nu iti aduci aminte? Sau trebuia sa nu iti raspund? Zambesc
El e cu dinti.....
E 1 aprilie, o fi vreo figura de stil...astept...am multa vecie si destula rabdare....iar zambesc
El tuna si fulgera de parca ar vrea sa inteleg...
Dar eu curg si astept
Imi amintesc conversatia noptii? Or fi ceva semne in ea....
-Ieri ti/am adus flori.
-Asa e...frumoase...mare minune.....am inflorit in zambet....
-Am facut dus....m/am ras peste tot.....
-A da, mi/amintesc..tarziu , pe la miezul noptii cand m/ai pus sa iti iau puful de pe gat...si cand picam de somn...da, plecasem in pat....nu mai puteam sa ma mentin in forma.......
Cum sa iti explic, medicamentele astea noi de tiroida care ma fac sa am palpitatii si stari de oboseala si nelamuriri corporale...de/asta curg...
Dar nu trebuie sa stii tu tot, mai alesc ca nu intrebi...si daca nu intrebi, nu iti pasa.....
-Gata, am facut dus....
-Da, mirosi a tine insuti dupa ploaie.....zambesc...ca-n vis....
Somn usor...visam...
Au!
-Ce au?....vreau sa te usuc...treci!
-Minune…dorm…...Trece/ti doar razele prin mine...fac curcubee.....
-Ce inseamna asta ? Te intorci cu spatele de cate ori rasar..chiar asa….. ?
-Ia/ma in brate si incalzeste/ma…atat…
-Ce? Esti prea obosita? Unde ai fost intre 4 si 6 ? La 6 nu erai acasa.
-Te rog, chiar e nevoie de asta, nu exagera......
-Mi/ai spus ca ai udat gradinile, dar am fost si amandoi si nu stateai doua ore...iti ajungea o ora....Esti obosita? Raspunde/mi ca fac o scena de zile mari acum in noapte.......
-Nu e nevoie, fa scena maine dimineata cand rasari...acum dorm, incerc sa devin ploaie de vara...sa mangai.......sa dormim amandoi leganati de Luna....
-Raspunde/mi!!!!!!!!!! Chiar iti bati joc de mine? Ce, tu nu ma sculai nopti la rand, la 2, la 3, la patru si ma iubeai dumnezeieste si eu eram mereu pregatit.....Asta ce insemna?
-Ca ma ardeai chiar si in miez de noapte.....
-Ai spus ca nu ma refuzi niciodata!
-Nu te refuz.......cum poti refuza soarele?Numai ca nu am trup, ai uitat, de vreo saptamana sunt ploaie.....
-Si ti/am adus si flori....
Asta a pus capac..ori ca sunt aici ori in alt univers e la fel de rece....e deja tarziu si un sfert.
-Dar tu esti SOARELE...., ai uitat?
Ce dimineata cu ploaie! Ca de 1 aprilie!
Azi o sa imi cumpar flori!

Niciun comentariu: