Scriu si traiesc PoeVie!

joi, 2 aprilie 2009

RASAR SI APUN IN PLOAIE...


- Am rasarit, ma vezi? Azi eu, femeia ta, sunt Soarele……!
- Dar eu sunt ploaia...
- Cum asa? Asa din senin? Din seninul meu?
- Pai asa sunnt eu...asa m/am programat pentru astazi.....
- Dar e pacat, uite ce frumos e afara, uite ce cald, ce pimavara...ia de la mine, uite, iti daruiesc tot tot tot.....lasa-ma goala de mine...
- Eu sunt ploaia, ce nu intelegi?
- Dar e pacat...trec clipe de vis.....nu iti cer nimic, nu intelegi.....doar ramai si incalzeste-te o clipa langa mine.....nu aluneca....
- Esti culmea...
- Culmea bucuriei, nu e frumos?
- Frumos pe dracu! Ce poate fi frumos sa nu fii lasat sa fii ce esti!
- Of, poate ca ai dreptate ! de ce sa nu fii ploaie cand ai putea fi soare…..
Ok, esti ploiae, ce vrei sa faci azi….
-Sa ud, sa stropesc, sa racesc, sa murdaresc....sa nu las oamenii sa se intalneasca, sa nu ii las sa se bucure de soare.....
-Dar de ce? Ce ai cu altii? De ce nu te gandesti la tine ? la tine is la mine ?
-Stim totul despre noi !
-Cum sa stim ? azi e o noua zi! Nu vezi ca eu stralucesc? Nu vezi ca si tu esti fara forma, desi esti atat de static de obicei?
-Eu? Eu sunt mereu acelasi. Tu esti cu capul in nori! Tu te transformi, ba razi, ba plangi......
-Asa e ...eu ard! Mare pacat....
Imi vine sa plang...pot sa fiu ploaie cu tine?Vrei sa curg eu in locul tau si tu sa stralucesti?Vrei sa....?
-Altceva nu ai de facut ? Nu am nici un cer de tine ?
-Tu…..ma mai vrei ?ma......mai ....vrei?
-Bineinteles, ce vorba e asta?
-Pai...de ce? De ce ma vrei? Pentru ..ce ?Poti trai fara soare? Eu fara apa ta, nu.....
-Pentru ca asa am stabilit !
-Cine a stabilit ?Cand.
-Atunci.
-Ploaia mea, din mine, a venit primavara…hai, uda-ma sa infloresc iar….
-Mai tarziu, cand o sa stii sa oferi.
-Da....cand o sa stiu...
Cand?

Niciun comentariu: